Likavetos

Posted: 20/05/2011 in Grecia, Uncategorized
Etichete:, , , , , ,

Fiind in Atena ar fi placut sa petreci o seara pe muntele Likavetos (Likavitos) care pare a fi in centru Atenei.

Este greu de ajuns aici, este un urcus destul de abrupt si niste scari de urcat. Exista un funicular care duce pana sus. Eu nu l-am vazut. Poate ai sa-l vezi tu.

Pe traseul spre varf  ai sa întâlnești o mica biserica – Sf. Isidor, unde am intalnit calugari romani, de la care am cerut informatii cum sa ajung la destinatie. Dupa ce am lasat in urma biserica, am zarit clopotnita bisericii Sf. Dumitru, biserica situata pe varful muntelui.

Traseul in panta si din loc in loc avea trepte, este marginita de multe tufe de cactusi, cativa infloriti, asa ca ai avea un motiv de a face cate o mica pauza pana in varf.

Iti recomand aceasta vizita sa o faci pe inserat ca sa privesti aceasta panorama asupra Atenei. In timpul zilei este foarte cald.

Urmareste slideshow-ul de mai jos.

Lasă un răspuns

