Acropole

Posted: 21/04/2011 in Grecia
Etichete:, , , ,

După vizitarea Meteorei, Mănăstirea Sf. Ștefan și Sf. Varlaam, am plecat spre Atena. Dupa o calatorie de circa 5 ore, de la Kalambaka, prin zone frumoase cu diverse forme de relief, am ajuns la Athena.

După ce am făcut un mic tur al Atenei, am vizitat, bineinteles, Acropole. Este dificil sa spui  numai câteva cuvinte despre Acropole.  Consider mai bine sa lasam imaginile sa vorbeasca. Privește, iar dacă vrei mai multe, poți să-mi scrii.

Legenda Atenei. ”Conform unei  legende, atât Atena cât și Poseidon au cerut să fie patroni ai orașului și să-i dea numele lor, astfel că s-au întrecut pentru a obține onoarea, fiecare oferind un dar orașului. Poseidon a creat un izvor de apă sărată lovind pământul cu tridentul său, pentru a simboliza puterea mării. Atena a creat în schimb măslinul, simbolizând pacea și prosperitatea. Atenienii, conduși de Cecrops, au acceptat măslinul și au botezat orașul Atena.”

Lasă un răspuns

