Salonic

Posted: 28/03/2011 in Grecia
Etichete:, , , ,

După croaziera spre Muntele Athos am demarat în viteză spre Salonic. Etapa de astăzi este poate cea mai lungă, din punct de vedere al distanței parcurse. Am plecat din Sidirocastro dimineața la 7, am vizitat orășelul  Ouronopolis, am făcut o mică croazieră până la Muntele Atos, urmează să ajungem la Salonic și apoi, direct spre Kalambaka lângă Meteore.

Timpul pentru vizitarea Salonicului a fost foarte scurt și am reușit să vizităm doar câteva obiective și anume:

–         Biserica Sf. Dumitru;

–         Turnul Alb – considerat simbol al orașului.

Biserica este măreață, merită vizitată, dar nu așa rapid cum am făcut noi.  Urmărește pe hartă traseul din această etapă (harta o poți vedea în pagina Circuit extern), ca să te convingi.

Câteva imagini din biserică și de la Turnul Alb vei vedea în slid-ul de mai jos.

Lasă un răspuns

