Istanbul – oras pe doua continente

Posted: 10/01/2011 in Istanbul
Etichete:, , ,

 

În mai 2010 am fost într-o excursie până la Istanbul, excursie cu durata de 5 zile, din care 2 zile pe drum si 3 zile in Istanbul. A fost o excursie plăcută, și, după părerea mea, nu prea scumpă – 145 euro de persoană + plata intrărilor la muzee, excursii.

Prima zi. Am plecat dimineața din București spre Giurgiu, am trecut podul peste Dunăre spre Ruse, apoi am luat direcția sud est spre Turcia cu ținta finală – Istanbul.

Am fost impresionat de infrastructura turcească. Vezi și tu ce autostradă faină au. Când vezi așa ceva la alții te întrebi – de ce la ei se poate? Si nu sunt in UE.  Au și poduri peste strâmtoarea Bosfor, poduri suspendate pe cablu – două –   Fatih Sultan Mehmet și Bosfor- le vezi în slideshow. Conform programului, am făcut o incursiune pe malul asiatic al Bosforului, întorcându-ne pe podul Bosfor în partea europeana, unde am fost cazați.

Nu cred că la ei a fost criză, numai să vezi cat de mult se construiește la ei. Cum te apropii de Istanbul, vezi cartiere întregi în construcție. Unde să adapostești aproape 18.000.000 de locuitori? Încape România în Istanbul?

Lasă un răspuns

